Audi A8 D2 - regeneracja i naprawa oryginalnych lamp




AUDI A8 I zostało zaprezentowane po raz pierwszy w 1994 roku.

A8 pierwszej generacji oznaczone symbolem D2 zadebiutowało w 1994 roku. W przeciwieństwie do swojego poprzednika, Audi V8, samochód charakteryzował się konstrukcją samonośną wykonaną w całości z aluminium. Rozwiązanie to pozwoliło na redukcję masy własnej pojazdu. Model występował w wersji ze standardowym oraz z przedłużanym (A8L) rozstawem osi.

Audi A8 dostępne było standardowo w przednionapędowej konfiguracji, konkurencja w segmencie wyposażona była standardowo w napęd tylny. Z najmocniejszymi jednostkami (V8 3.3 TDI oraz V8 4.2, później także W12 6.0) w standardzie występował napęd quattro wykorzystujący układ Torsen.

Do napędu używano benzynowych silników V6 2.8 (174 KM, od 1996 – 193 KM), V8 3.7 (230 / 260 KM) oraz V8 4.2 (300 / 310 KM – zwiększono liczbę zaworów do 5 na cylinder) i wysokoprężnych V6 2.5 TDI (150 / 180 KM) oraz V8 3.3 TDI (225 KM)[. Od 2001 dostępna była benzynowa jednostka W12 6.0 o mocy 420 KM. Powstało 750 egzemplarzy w tej konfiguracji. Samochody z mocniejszymi jednostkami napędowymi wyposażone były w elektroniczną blokadę prędkości przy 250 km/h.

W 1999 roku przeprowadzono pierwszy facelifting, zmodernizowano wygląd przednich reflektorów oraz kabinę pasażerską.

Na rynek północnoamerykański model trafił wraz z wdrożeniem do produkcji rocznika 1997. Samochód doczekał się wówczas kilku modernizacji, standardowe wyposażenie obejmowało m.in. sześć poduszek powietrznych. Produkcję I generacji zakończono we wrześniu 2002 roku.

Na bazie I generacji modelu zbudowano Audi S8 D2. Napęd stanowił silnik V8 4.2 o mocy 340, a od 1999 360 koni mechanicznych. Modyfikacjom poddano także układ hamulcowy, zawieszenie oraz koła, nadwozie wyposażono w kilka sportowych akcentów.

A8 to pierwszy wielkoseryjnie produkowany samochód osobowy którego konstrukcję wykonano wyłącznie przy użyciu aluminium. Koncepcja aluminiowej konstrukcji samochodu opracowana przez Audi AG nosi nazwę Audi Space Frame (ASF).






Z biegiem czasu lampy w tym modelu auta robią się szare i matowe . wewnątrz często znajdujemy sporą warstwę kurzu , pisaku a czasami nawet owady .
Z biegiem czasu widać również ubytki warstwy aluminium tworzące powłokę lustrzana 

Nie musisz wymieniać lamp na nowe - każda lampę można naprawić 
tel 792-729-696  







Każda lampa jest zawsze rozebrana na poszczególne części i dokładnie oczyszczona 
klosz poddaje sie regeneracji - poprzez polerowanie papierami od gradacji 300 do 4000 usuwa sie nie tylko przebarwienia ale również głębokie rysy . Aby lampa nabrała odpowiedniego połysku na koniec uzywamy past polerskich a na koniec zabezpieczamy klosze powłoką ceramiczną 




elementy z lustrzana powłoką są odpowiednio przygotowywane . nakkładane podkłady do metalizacji prożniowej a nastepnie tak przygotowane elementy umieszczane sa w napylarce próżniowej gdzie napyla sie nową cieniutką warstwę aluminium która twozy powłoke lustrzaną 











po 2-3 dniach lampy sa ponownie składane 

koszt kompleksowej regeneracji jednej lampy to koszt 350 zł   
usługi wykonywane sa we warsztacie 
POZNAŃ  : tel 513-531-967
lub
OSTRORÓG  tel 792-729-696 

więcej znajdziesz na stronach:
lub na FB 

tel 792729696  


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BMW seria5 e60 e61 - regeneracja lamp prednich

Tuning i regeneracja lamp MERCEDES

Alfa Romeo 159 xenon - regeneracja i naprawa lamp bixenon