Regeneracja reflektorów samochodowych

Posiadam ogromne doświadczenie które sukcesywnie było zdobywane od 2009 roku.

W oparciu o moją wiedzę oraz chęć jej doskonalenia brałem czynny udział w budowaniu firmy i-Car w Poznaniu gdzie byłem kierownikiem serwisu. Nauczyłem kilka osób wykonywania napraw reflektorów oraz naprawy lamp LED. Po dwóch latach ciężkiej pracy i kształcenia kadr nie byłem już niezbędny w przedsiębiorstwie i zostałem zwolniony przekazując stery rozpędzonej lokomotywy :-) . Od marca 2003 roku  zostałem kierownikiem działu auto w firmie EXFAN w Kostrzynie wielkopolskim. Moim zadaniem było zbudowanie od podstaw działu zajmującego się regeneracją reflektorów samochodowych co zakończyło się sukcesem i w listopadzie 2013 roku moja misja została zakończona.. Od początku roku 2014 zobowiązałem sie do zbudowania działu regeneracji reflektorów w firmie ESTETIC . Początkowo nauczyłem kilka osób regeneracji reflektorów na terenie miasta Poznań a po roku dzięki pracy całego zespołu zobowiązałem sie zbudować oddział w Ostrorogu.  To był kolejny sukces na mojej drodze zawodowej. W Ostrorogu powstał punkt w którym nie tylko można zregenerować swoje stare lampy ale można je również całkowicie przebudować.
Pod koniec roku 2015 współpraca z firmą ESTETIC została zakończona i przystąpiłem do programu w powiatowym urzędzie pracy aby uzyskać dofinansowanie na otwarcie własnej działalności gospodarczej.
Moje działania skupiały sie na napisaniu biznesplanu, poszukaniu lokalu oraz przygotowanie gruntu pod firmę - tak aby od pierwszego dnia działalności ruszyć pełną parą :-)  Przez kilka miesięcy doskonaliłem swoje umiejętności między innymi poprzez pisanie artykułów do prasy specjalistycznej. Z uwagi na fakt, że nie ma szkół które szkolą specjalistów w tej dziedzinie wsparłem Centrum Kształcenia Ustawicznego w Jaworznie swoją wiedzą, pomocami naukowymi oraz materiałami dzięki którym mam nadzieje wyrośnie nowe pokolenie specjalistów.
 W moich artykułach poruszałem nowości ze świata oświetlenia samochodowego jak równiez uświadamiałem kierowców jak można doprowadzić lampy do stanu używalności.



będę nieskromny
ale
O reflektorach wiem wszystko  :D




Niestety - pierwszy raz nie udało się zrealizować moich planów -brak kapitału sprawił , że nie udało się otworzyć własnej działalności . Mimo zapewnień , poświęceniu ogromu pracy i czasu otrzymałem negatywną odpowiedz na mój wniosek o przyznanie wsparcia finansowego. Nie otrzymałem wsparcia na otwarcie działalności gospodarczej co spowodowało , że pod koniec roku 2016 byłem zmuszony podjąć prace - niestety w innej branży. Moje serce jak i umysł cały czas krążyły w sferze oświetlenia samochodowego. Wieczorami doskonaliłem swoje umiejętności , dzieliłem się swoją wiedza na forach , blogach oraz portalach FB.  Moje doświadczenie zostało docenione i na początku roku zaproponowano mi zbudowanie działu zajmującego się regeneracją lamp xenon oraz sklepu z lampami.
Firma jest nowa ale jestem pewien że za kilka lat będzie liderem na rynku 
zapraszamy więc do współpracy:

Warstat
Serwis Lamp Samochodowych
ul. Topolowa 4a
64-560 Ostroróg (wielkopolskie)
tel. komórkowy: 666-626-083











Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BMW seria5 e60 e61 - regeneracja lamp prednich

Tuning i regeneracja lamp MERCEDES

Alfa Romeo 159 xenon - regeneracja i naprawa lamp bixenon